Emre Dorman Sabetaycı mı, beni neden engelledi? | Mehmet Fahri Sertkaya

caner taslaman, emre dorman, sabetaycılar, içimizdeki israil, gerçek yüzü, kimdir, kitaplar, akademi dergisi, Mehmet Fahri Sertkaya, öteki gündem, haber türk,

Haftalar önce bir gün, Emre Dorman'ın profilinde ''Emre Dorman! Sen de Sabetaycı bir gizli Yahudi misin? Caner Taslaman ile bir akrabalığın ya da bilinmeyen bir bağlantın var mı?'' mealinde, son derece medeni tarzda bir yorumum/sorum olmuştu. 



O vakit engelledi de, yoğunluktan ben mi fark edemedim, yoksa birkaç gün önce bu şebekeyi tam anlamı ile alemin gözleri önüne serip Caner Taslaman'ı bile aciz düşürdüğüm vakit mi kızıp ya da belki de panikleyip engelledi, düşündüm, taşındım, bilemedim. 




Ne vakit engellemiş olursa olsun, asıl mesele, neden engellediği... Küfür, hakaret, tehdit mi ettim... Saldırgan ve kırıcı bir üslup mu sergiledim... Cevap alamadığım halde, devamında da baskıcı ve kırıcı bir üslubum olmadı. 'Hayır. O nereden çıktı? Ben Sabetaycı değilim' dersin, benim bir bildiğim varsa da, o nedenle bu soruyu sormuşsam, bu cevabının üzerine o kısma geçerim. Engellemenin, bu derece geri durmanın, tuhaf davranmanın gereği nedir.


'Engellendi'
Emre'nin bu yaptığı bir yana, Caner Taslaman da tuhaf... Açıkça Sabetaycı olduğunu iddia ettim. Haftalarca görmezden gelmeye çabaladı. Sonunda yayıldı, herkes sordu, bu defa kendini savunmaya kalktı, iddia sahiplerine terbiye sınırları dışında, bayağı kelimelerle saldırdı ama açık, net bir cümle ile "Ben Sabetaycı değilim" diyemedi. 


Bir ata sözü var bilir misiniz? 

➥ En sağlam zincir bile, en zayıf halkası kadar sağlamdır. 

BU YAYINIMIZI SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞMAYIN, çünkü kimse görmeyecek.
Bizi, gerçek sahibi CIA olan Facebook başta olmak üzere Amerikan sosyal ağlarının hiçbirinden sağlıklı bir şekilde takip edemezsiniz. Sekiz senedir sansürleniyoruz ve bunu yüzlerce somut delil ile ispat edebiliyoruz. Buradaki yayınlarımızı/videolarımızı da Amerikan sosyal ağları üzerinden yaymayı başaramazsınız.

TELEGRAM KANALIMIZA BEKLİYORUZ

Paylaşımlarımızı anında görüp takip etmenin tek sağlıklı yolu Telegram grubumuza üye olmanızdır. Telegram, yine bir CIA projesi olan WhatsApp'ın alternatifi olan bir yazılımdır, bize has ve tarafımızdan üretilen bir yazılım değildir. Dünyada, onlarca devlette yüz milyonlarca kişi tarafından güvenle kullanılır. Güncel paylaşımlarımızdan anında haberdar olmak için şu Telegram kanalımıza takipçi olabilirsiniz: http://www.t.me/AkademiDergisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu güne değin en çok tıklanılanlar